THE SUBSTITUTE. Teatre en anglès

El passat dimarts, 3 de maig, els alumnes de 1r i 2n de Batxillerat del nostre institut van poder gaudir de l’activitat en anglès “The substitute”. Una “professora” molt especial anomenada Ms. Pichard, membre de la companyia de teatre en anglès Face2Face va venir a visitar-los a l’aula i van acabar representant l’obra de teatre “The Mystery of Bodmoor Manor”, dirigits per la Ms. Pichard, que en realitat era l’escriptora i directora de l’obra.
L’espectacle va ser molt interactiu, l’alumnat es va mostrar força participatiu i va poder practicar la llengua anglesa alhora que passava una bona estona.