GU4NY4D0RS M4T3MÀTICS

El divendres 22 d’abril, a l’acte de Sant Jordi de l’institut, vam donar a conèixer els guayadors del Concurs de Fotografia Matemàtica. Els alumnes van mostrar molta creativitat en les seves propostes: la primera classificada va ser la fotografia, amb títol “Tres en ratlla de copes”, del Bernat Montalà de 1rC. La segona va ser la de l’alumna Aitana Gómez, de 3rD, i la tercera la que va fer l’alumna Blanca Cesari de 2n C.

En el mateix acte també vam donar els premis del Concurs de Rummi, que s’ha dut a terme als grups de 1r d’ESO, en aquesta disciplina felicitem la Luana Gomis, de 1r A, que n’ha estat la campiona, i l’Hugo Sánchez, de 1r C, que ha resultat el segon. I, finalment, però no menys importants, nomenar els qui millor van fer les Proves Cangur a cada nivell: la Júlia López de 1r d’ESO, el Guillem Torres de 2n d’ESO, l’Alex Martínex de 3r d’ESO i l’Alejandro Arjona de 4t d’ESO. Moltíssimes felicitats a tots ells i gràcies per la vostra participació!!