Sortida 4t d’ESO programa Catalunya Ràdio

El passat dilluns 15 de gener, l’alumnat de l’RCS (Recerca Creació i Servei) comunicatiu de 1r trimestre va participar en l’enregistrament del programa l’Ofici d’Educar de Catalunya Ràdio. L’acte va tenir lloc al Centre de Lectura de Reus, on ens vam aplegar amb l’alumnat de tres instituts més que havien participat del projecte: aquests eren l’INS Vilafranca 2, l’INS Tapiró i l’INS Daniel Mangrané i Escardó.

La presentadora del programa, Elisabet Pedrosa, ens ha acompanyat durant el projecte i es va mostrar molt satisfeta amb les aportacions de l’alumnat que hi ha participat.

Agraïm a les alumnes Yaissa Rojas Pla i Laura Díaz Mañé la seva predisposició per fer de portaveus del nostre centre.