Projectes 2n ESO – LECTORS RADIOFÒNICS

S’ha acabat el primer quadrimestre i és hora de presentar els resultats del projecte Lectors radiofònics. En aquest projecte s’ha treballat el gust per la lectura, la comprensió lectora i l’expressió escrita, que permeten fomentar la millora en competència literària i comunicació oral.

L’alumnat de 2n d’ESO A i B s’han convertit en veritables locutors creant el seu propi programa de ràdio sobre literatura juvenil. Durant aquests quatre mesos, han fet lectura de llibres triats per ells mateixos, i n’han pogut dir la seva analitzant-los, opinant o fent recomanacions.

A continuació podeu veure la crònica del projecte que n’ha fet Canal Camp: L’institut i Ràdio la Selva uneixen forces per potenciar l’esperit lector dels més joves.

Us facilitem l’enllaç del programa que ha resultat guanyador i que ha estat avaluat pels tècnics de Canal Camp, el professorat i el propi alumnat: Programa guanyador (Unai, Nil i Èric)

A més a més, el programa matinal La Cafetera els va convidar per fer-los una entrevista de la qual podeu gaudir en el següent enllaç: L’ENTREVISTA DE LA CAFETERA | Nil, Unai i Eric, guanyadors podcast Lectors radiofònics – 23/01/2024.

També us compartim tots els programes que han fet per a què els pugueu escoltar. Esperem que gaudiu: Programes ràdio 2n ESO A i B