Salvem el Pati … Salvem la Terra

Presentem el Projecte “Salvem el Pati … Salvem la Terra”, un projecte de col·laboració entre el departament d’Educació Visual i Plàstica i l’Escola Verda, que pretén reflexionar, aportar i compartir idees per intentar salvar el nostre pati.

El pati és un lloc compartit per tots els alumnes del centre i volem que sigui respectat com un espai net sense entrepans per terra, sense papers etc.

L’objectiu és que en aquest projecte hi participi tot l’alumnat de 1r i 3r d’ESO i també els de la matèria optativa CAU de 1r de Batxillerat.

De moment, aquest curs, a través d’una sèrie de plantilles diferents de BOMBETES, els i les alumnes del nostre centre ja han creat idees originals i dibuixos positius per intentar salvar el Nostre Pati i el Planeta Terra.

Ho posarem en pràctica el proper mes de setembre amb el nou curs acadèmic 2023-2024.