Recerca Creació i Servei: 4t d’ESO

Durant el curs passat l’alumnat de 4t d’ESO va participar en el programa d’innovació ‘Recerca, Creació i Servei’, amb l’objectiu de millorar l’aprenentatge competencial. Al llarg del curs s’han dut a terme diferents projectes en els àmbits comunicatiu, cientificotecnològic i social i artístic, destacant els tres projectes locals relacionats amb entitats del poble: l’associació ‘Empelt d’Arts en Viu’, l’Ajuntament de La Selva del Camp i la Llar d’avis El Vilar.
Podeu veure la notícia publicada a la televisió local ‘Canal Camp’! (cliqueu la imatge per accedir a la publicació)