Micro-espectacle musical. Optativa de Música 3rESO

El dia 13 de juny l’alumnat de l’aula de música va rebre amb un concert de petit format, a tots aquells alumnes de sisè de primària que l’any que ve venen al nostre institut.

Les i els de 3r d’ESO, van mostrar les seves habilitats artístiques, creant un petit espectacle d’arts escèniques amb un argument que els servia de fil argumental a l’hora d’anar interpretant les diferents peces que durant el 3r trimestre han anat treballant amb el conjunt instrumental.

S’hi van poder sentir adaptacions de cançons de Coldplay (The Scientist i  Viva la Vida), d’Els Pets (Bon dia i Bona nit), Sau (Boig per tu) i també el Yellow Submarine d’els Beatles intepretat per l’alumnat de 1r d’ESO.

L’experiència ha estat molt engrescadora i ha tingut molt bona acollida per part dels “grans” i els “petits”. L’any que ve hi tornarem!

Cliqueu l’enllaç per veure alguns dels vídeos del concert: https://www.youtube.com/playlist?list=PLnFj7SzwpWVZoNF5HDW-4dG2kFKp3D_Lq