ECO_MUNICACIÓ. 2n C i 2n B Guanyadors del concurs d’Aules Netes

Els guanyadors del Concurs d’Aules Netes, Endreçades i Sostenibles d’aquest curs ja han gaudit dels seus merescuts premis. Sembla que aquest any els alumnes de 2n d’ESO eren els més conscienciats amb la tasca de fer de les seves aules un lloc més net i sostenible amb el medi ambient perquè han quedat en primera posició (2n C) i en segona posició (2n B).

Com a premi a la seva tasca, el passat 9 de juny els alumnes de 2nC van gaudir d’un dia d’activitats aquàtiques a la costa de Salou, i el 13 de juny els alumnes de 2nB van fer un esmorzar sostenible a base de productes de pastisseria adquirits per l’APP Too good to go que evita el malbaratament alimentari i fent servir envasos reutilitzables.

Tenir l’aula neta té recompensa!