La consellera d’Igualtat i Feminismes, Tània Verge, visita l’institut

El passat 28 de gener ens va visitar la Consellera d’Igualtat i Feminismes, Tània Verge, per conèixer el projecte “No hi ha prou aules per a tantes dones amb talent”, en què vam batejar totes les aules i espais del centre amb noms de dones invisibilitzades per la història, tot fent un projecte interdisciplinar i transversal en el qual s’ha implicat tota la comunitat educativa.

La consellera va poder veure in situ les plaques amb què l’alumnat va batejar les aules i, després, va mantenir una reunió amb les persones membres de la comissió en què se li van explicar tant les accions i projectes realitzats com els futurs. Entre totes, lluitem per construir un institut més igualitari, divers i feminista!

Podeu recuperar la jornada a través d’aquest enllaç de la televisió Canal Camp: https://canalcamp.alacarta.cat/canal-camp-noticies/capitol/la-consellera-d-igualtat-visita-l-institut-joan-puig-i-ferreter-pel-seu-projecte-d-aules-amb-noms-de-dona