ECO_MUNICACIÓ. Fòrum d’Escoles Verdes: aturem el Canvi Climàtic

Avui els alumnes de 2n d’ESO de l’ECO_GRUP han assistit al Fòrum Virtual d’Escoles Verdes de centres de secundària de les comarques de Tarragona.

El fòrum ha estat dedicat al Canvi Climàtic i hem pogut compartir les nostres experiències amb altres centres. Hem presentat el concurs d’Aules Netes, que té com a objectiu fomentar els hàbits responsables en tot l’alumnat per tal d’aconseguir que les aules es mantinguin netes, endreçades i esdevinguin espais de convivència on es respecti el material, col·lectiu i individual, i on es portin a terme accions per fer-la més sostenible.

La jornada ha acabat amb dinàmica molt divertida per valorar les accions que fem als instituts per aturar el Canvi Climàtic.

Nosaltres ens comprometem a frenar el Canvi Climàtic, i tu, t’hi apuntes?