Certamen literari de Sant Jordi, 2019

El certamen literari d’enguany, dedicat al poeta polièdric Joan Brossa, presentat per les alumnes Paula Cubero i Irene Freixes, va començar amb una interpretació amb flauta de la cançó de Lluís Llach “Un núvol blanc”. Seguidament, alumnes de 4t d’ESO i batxillerat van llegir poemes de Brossa, de tres temàtiques diferents: l’amor; les paraules i les lletres; i la ironia i la crítica social. Va causar una gran impressió la interpretació feta pel grup de música de 4t: una performance inspirada en el poema escènic de Joan Brossa  “ECO”, i el poema “Música”, de Laura Sánchez.
A continuació es va fer el repartiment de premis del XXIII Concurs literari de Sant Jordi de l’INS Joan Puig i Ferreter, organitzat pel Departament de llengua i literatura catalanes amb la col•laboració dels Departaments de llengua i literatura castellana i anglesa. (Aquí podeu trobar els textos que van quedar en primera posició de les tres llengües, amb il•lustracions del companys i la llista de tots els participants).
Després es va fer saber el guanyador del 2n Concurs de fotografia matemàtica, organitzat pel Departament de matemàtiques, i finalment el guanyador del concurs de clauers organitzat pel Departament de tecnologia.