Xerrada de metereologia per Jordi Toda. 2n de BAT

Els alumnes de 2n de batxillerat de les modalitats de geologia, de física i de ciències de la terra i medi ambient han assitit avui a una xerrada sobre meteorologia a càrrec de Jordi Toda, meteoròleg de l’SMC que desenvolupa la tasca de tècnic de predicció i vigilància.

S’han tractat temes com el funcionament del propi SMC, la xarxa d’observadors (de la qual el nostre institut forma part), les eines per fer les previsions, el canvi climàtic, aclariment de conceptes, etc.

Una xerrada engrescadora que ha fet que els alumnes preguntessin parricipessin preguntant els seus dubtes.