Un Sant Jordi d’aniversari

A l’institut vam celebrar Sant Jordi divendres 22, i va ser un encert perquè el temps ens va acompanyar. Feia dies que es respirava l’ambient al vestíbul, amb dracs i roses dibuixats i pintats pels alumnes de 1r, 3r i 4t d’ESO.
Vam estrenar espai per a la cerimònia del lliurament de premis del concurs literari, que va tenir una seixantena de participants. Vam començar amb una mica de música (la Manon i la Vinyet van tocar el canon de Pachelbel amb els seus violins). Després, el departament de matemàtiques va donar premis als alumnes finalistes (1r, 2n i 3r) del concurs de fotografia matemàtica, 1r i 2n del concurs de Rummikub, i als millors classificats de cada nivell (1r, 2n, 3r i 4t) de les proves cangur.
Les alumnes de la modalitat de literatura catalana de batxillerat van llegir textos de na Maria Mercè Marçal i d’en Gabriel Ferrater, del qual enguany es commemoren els 100 anys del seu naixement. Després es van repartir els premis del concurs literari en català, castellà i anglès. Enguany, coincidint amb el 25è aniversari de l’institut, aquests premis van ser força més elevats que els anys anteriors.
Tot els participants, els professors i el PAS van rebre com a present, un clauer d’una rosa de fusta, feta pels companys del departament de tecnologia i pintada per les companyes de visual i plàstica, química i matemàtiques.

Podeu veure les fotos i vídeos de l’acte clicant l’enllaç següent: https://drive.google.com/drive/folders/1qYVLVXCIFgzjWLpgb7Wg-AnSBbwa2ylr