1r ESO. Concurs de dibuix: La Castanyada i Halloween 2020

Aquest curs 2020-21 tots els alumnes de primer d’eso han participat en un Primer Concurs de Dibuix de la Castanyada i Halloween. Han participat les quatre classes de quasi treinta alumnes per aula, en total quasi 120 alumnes.

El concurs ha tingut tres guanyadors per classe, en total dotze alumnes. La tècnica utilitzada ha estat amb paper de din A4 de gamma de llapissos de colors més els estris adequats per dibuixar. La realització de tots els dibuixos han tingut una durada de dues hores i s’han fet a l’institut a l’hora de Dibuix, davant del professor.

Ha estat tot un èxit!.

PRIMER PREMI 1r.A Paula Cazorla Agustench.
SEGON PREMI 1r.A Marta Serrano Garriga.
TERCER PREMI 1r.A Manon Levy-Balensi.

PRIMER PREMI 1r.B Acán García-Ramos Masdeu.
SEGON PREMI 1r.B Floren Dubei.
TERCER PREMI 1r.B Judith Peral Berengué.

PRIMER PREMI 1r.C Claudia Rovira Campo.
SEGON PREMI 1r.C Paula Maria Dapena Díaz.
TERCER PREMI 1r.C Valle López Chamizo.

PRIMER PREMI 1r.D Àlex Baiget Aldea.
SEGON PREMI 1r.D Asia Guarneri.
TERCER PREMI 1r.D Núria Cristià Alba.