Segon curs del Pla de Transició al Treball a la Selva

Compartim el reportatge que Canal Camp ha elaborat en motiu de l’inici de curs del Pla de Transició al Treball que, per segon  any, es porta a terme a La Selva.

Després de la bona rebuda del curs anterior, la Selva repeteix l’experiència del Pla de Transició al Treball, el PTT, un programa adreçat a joves d’entre 16 i 21 anys que no hagin obtingut el graduat de l’ESO. El PTT de la Selva se centra en el perfil d’auxiliar en vendes, oficina i atenció al públic, tot i que en acabar-lo, l’alumnat, que podrà escollir si fer el salt al món laboral o seguir el camí formatiu cap a cicles mitjans, tindrà els coneixements per cursar o treballar en moltes altres especialitats.