Esquiada a la Molina

El dimecres dia 9 de febrer mes de 100 alumnes del nostre institut varem anar a la Molina a esquiar. Teníem diferents monitors per grups de 10 alumnes. Cada grup podia tenir nivells  diferents. Va fer molt bon dia i vam aprendre i divertir-nos molt! Segur que l’any vinent hi tornarem!

Marc Escuredo

El dimecres 9 de febrer, els alumnes de 1r i 2n vam fer una sortida a la Molina per practicar esquí o snow.

Vam sortir de l’institut a dos quarts de set del matí i després de dues hores de ruta vam arribar a les pistes. Un cop allà, ens van repartir els forfaits i vam esmorzar. Tot seguit,  ens van repartir el material i ens van dividir per grups per anar amb els monitors cap a les pistes. Entre caigudes, relliscades, baixades i pujades vam passar tot el matí. A la una vam parar per dinar i descansar una mica. Després vam gaudir de dues hores més de neu.

Va ser un dia on vam fer molt d’esport i ens ho vam passar molt bé. Esperem tornar-ho a repetir.

Joana Galceran  i Amélie Tenrero