El logo

Si el logotip ho permet, canvieu la distribució per adaptar-lo millor a l’espai de la fitxa:

creuno creuok

Si el nom del centre no forma part imprescindible del logotip, us recomanem que no poseu el nom. El nom ja apareix a la caixa superior esquerra i a la fitxa del centre.

creuok2

Si no teniu un altre criteri per triar els colors del tema, els colors del logotip poden ser una bona opció:

creuok4

Si voleu donar molta importància al logotip, podeu desmarcar la casella “alineat amb l’adreça”:

alinea    fitxa

Si el vostre logotip és molt horitzontal, és la millor opció:

logoh

Però, en general, us recomanem alinear el logotip amb les dades del centre per estalviar espai vertical. Si el logotip ho permet, podeu treure el nom del centre i fer més gran el motiu gràfic.

turo1    logo

Si no hi ha cap paleta que s’ajusti als colors del vostre logo, podeu plantejar-vos modificar-lo lleugerament. A l’exemple següent, s’ha canviat el color granat (gama de vermells) per un rosa fosc (bastant proper) que encaixa amb la paleta. S’ha mantingut el gris original.

imr       imr2

logook

Idealment, el logotip ha de complementar la resta d’informació de les dues caixes superiors (nom i lema). A l’exemple següent, el logo fa referència al 25è aniversari.

logofornells

Si el vostre centre no té logo, podeu posar una fotografia de l’edifici o qualsevol imatge que us sembli adient:

logofoto

logofoto2

Per al disseny del logotip us recomanem:

• Contractar un dissenyador professional.
  • Demanar una col·laboració a un ex-alumne del centre que estigui estudiant disseny/il·lustració o arts gràfiques.
  • Demanar una col·laboració als estudiants d’una escola de disseny propera.
  • Obrir un concurs en el centre on els mateixos alumnes dissenyin el logotip.