Final estel·lar a les activitats d’Intel·ligències Múltiples

El darrer dimecres del curs escolar va servir per culminar el balanç del treball fet a Intel·ligències Múltiples. Al llarg del crus han estat molts els projectes i activitats que s’han fet, amb un gran nivell d’implicació de l’alumnat. Les activitats previstes per aquesta jornada van estar a l’alçada i, fins i tot van sorprendre a la resta d’alumnat i professorat.

Primer de tot, els alumnes de la intel·ligències lògico-matemàtica van preparar la gran final del torneig d’escacs que durant les darreres setmanes s’ha jugat al centre. Aquesta final tenia la particularitat que no es disputava sobre un taulell amb fitxes, sinó que es va dibuixar un taulell al terra i les peces van estar representades per diversos alumnes i professors.

Per altra banda, a l’interior del Centre Cívic, es va representar en dues ocasions el musical preparat pels alumnes i professorat que s’ha encarregat de la intel·ligència musical. Un musical que girava entorn a una relació amorosa amb un final sorprenent, i que incloïa cançons molt conegudes. La feina dels actors i actrius, tècnics i resta de l’equip va ser molt bona i l’èxit va ser total. El públic ho va demostrar amb una llarga ovació.

D’aquesta manera, tanquem una altra etapa del curs 2017-18. Amb molt bones experiències i amb coneixements que serviran per fer encara més òptim el treball de totes les IM.