Aportacions de les famílies

Aportacions de les famílies per al curs 2021 -2022

• Sortides:
    • màxim 50€ per nivell
  • Colònies (diferent per a cada nivell):
    • Com sona l’ESO (de 1r a 4t 200€)
    • 1r ESO La granja de Sta Ma de Palautordera (170€)
    • 2n ESO el Delta de l’Ebre (~180€)
    • 3r ESO Excursions pel Pirineu (~190€)
    • 4t ESO Berlin (pendent de nou pressupost. (entre 500 i 600€)
  • Aportacions famílies a l’AMPA:
    • 20€ primer fill,
    • 16€ segon fill,
    • 13€ tercer fill.
  • Material:

El material escolar inclou: llibretes, estris diversos per escriure i dibuixar, calculadora científica quan inicien la secundària, material per a música i instruments musicals (guitarres clàssica, xilòfons, piano, teclat, bateria, flautes), material per a educació visual i plàstica, material per a educació física, material per a laboratori, material per a tecnologia, material per a Aula d’Acollida, material per a tallers, material per als esbarjos (jocs diversos), aplicacions informàtiques GESTIN per la comunicació amb les famílies (seguiment assistència, seguiment a l’aula, tutoria individual i grupal), per al foment de a lectura “legiland”, llibres de text per a l’alumnat de 1r i 2n ESO a l’aula, llibres de la biblioteca escolar, domini de l’institut, fotocòpies i fulls quan s’escau.

• 60€ primer fill
  • 33€ els següents
  • Quotes llibres:
    • Primer cicle: 69€ llicències digitals i anglès físic.
    • Segon cicle: 69€ llicències digitals i anglès físic.