Acte de graduació de l’alumnat de 4t d’ESO

Per l’alumnat de 4t d’ESO aquest final de curs és una mica més especial que cap dels anteriors. Enguany acaben l’ESO i tanquen una etapa de la seva vida per obrir-ne de noves. Han estat 4 anys a l’Institut Xaloc, alguns algun més, i ara els ha tocat prendre noves decisions per seguir encaminant el seu futur.

Dimecres a la tarda es va fer l’acte de graduació al Centre Cívic, on tot l’alumnat de quart va estar acompanyat de famílies i professors per rebre un recordatori de l’etapa i tancar tots junts uns anys d’experiències al nostre Institut.

L’acte el va obrir una representant de l’AMPA, que va donar pas a la directora del centre perquè adrecès unes paraules als joves i les joves que enguany marxen del centre. Després va ser una representant dels alumnes qui va parlar davant de companys, professors i famílies per acomiadar-se en nom de tot l’alumnat. A partir d’aquí, un per un van rebre un obsequi i un recordatori en mans de les integrants de l’AMPA i es va fer una foto de grup amb tothom dalt de l’escenari. Finalment, un video preparat pels alumnes amb imatges dels darrers 4 anys va donar l’últim moment divertit, però també emotiu d’un acte que va acabar amb un pica-pica preparat per l’AMPA del centre.

Que tingueu molta sort en les vostres vides. No deixeu de lliutar pel que voleu!