Bases Certamen Literari Sant Jordi 2017

CERTAMEN LITERARI SANT JORDI 2017
L’INS XALOC, ha convocat el Certamen Literari de Sant Jordi obert a tots els alumnes del centre. El certamen està dividit en diferents categories:
Categoria 1: 1r i 2n ESO
Categoria 2: 3r i 4t ESO
MODALITATS:
A- POESIA
– Tema: Lliure.
– Idioma: Català o Castellà.
–… Llegeix més»

Preinscripció i matrícula per al curs 2017 – 2018

PEC XalocSi cliqueu sobre la imatge podeu visualitzar la presentació de la jornada de portes obertes de dilluns 6 de març.

Si cliqueu aquí, podreu accedir a la web oficial del departament d’ensenyament per poder obtenir informació sobre el procés de preinscripció i matrícula, terminis, documentació necessària i full de preinscripció.

Concurs Fonix 2017

Les alumnes Rabab, Yaiza i Gisela de 1r, 3r i 4t d’ESO respectivament, van estar el dissabte 25 de febrer, a la seu de l’INEFC a Barcelona per participar a la segona fase del concurs d’anglès The Fonix. Hi havia molts participants de tota… Llegeix més»

Fira CTC 2017

El Xaloc ha anat a la fira CTC Catalunya 2017 al Cosmocaixa. Aquesta és una fira de robòtica adreçada als alumnes de l’ESO, que presenten els seus robots.
L’esdeveniment, en la seva tercera edició, va ser el divendres 17 de febrer de 10:00 a 14:00.… Llegeix més»

Orientació a 4t ESO

Benvolgudes famílies,
d’acord amb el nostre Projecte Educatiu, al llarg de l’ESO els vostres fills i filles han anat construint el seu Pla de formació i creixement personal, eina bàsica d’orientació professional i acadèmica que els hi permet construir el seu itinerari personal. Aquest pla, en aquest Institut, culmina… Llegeix més»

Desconvocatòria de vaga

Benvolgudes famílies,
us informem que els sindicats han desconvocat la vaga prevista per demà 9 de febrer, per tant recordem que els i les alumnes han d’acudir al centre amb normalitat.

Comunicat a les famílies

Benvolguts i benvolgudes,

Avui, 30 de febrer de 2017, hem sabut que el pare dels alumnes Osama Kaboub de 2n ESO A i Ismael Kaboub, antic alumne, ha mort després d’una llarga malaltia.

Tota la comunitat educativa dóna el condol a la família i els hi acompanya en aquests moments de dolor. Dedicarem un minut de silenci divendres a primera hora del matí (8:00 h), abans d’iniciar les classes. Aquelles famílies que vulgueu afegir-vos en aquest moment, us rebrem de molt bon grat.

L’equip directiu

Les Roquetes (Sant Pere de Ribes), 30 de febrer de 2016

Senzillament se’n va la vida, i arriba
com un cabdell que el vent desfila, i fina…

Lluis Llach

Recuperacions matèries cursos anteriors

Comunicat
L’alumnat que tingui matèries pendents d’altres cursos té l’oportunitat d’una avaluació extraordinària al febrer, ja sigui mitjançant un examen, la realització de treballs i/o projectes al mateix febrer, al juny o en altres avaluacions extraordinàries.
Dins cada àmbit i matèria s’especifiquen els criteris d’avaluació i recuperació… Llegeix més»

Comunicat: vaga professorat 18 de gener 2017

Benvolgudes famílies,

Us informem que el  professorat té previstes pels dies 18 de gener i 9 de febrer de 2017 mobilitzacions per reivindicar:

• Reduir el nombre d’alumnes per aula.
  • Augment de nombre de professors i professores per a una millor atenció a l’alumnat.
  • Reduir hores lectives per generar espais per coordinació i atenció a l’alumnat i les famílies.
  • Substitució del professorat des del primer dia de baixa o llicència.
  • Invertir en formació permanent.

Aquestes premisses són considerades fonamentals per a l’escola pública, inclusiva, equitativa i justa.

És per aquest motiu que es demana revertir les retallades que es porten duent els darrers anys en detriment de l’educació pública de qualitat.

Es demana que es tornin a recuperar les condicions laborals d’abans de les retallades per poder fer la tasca docent en les millors condicions en benefici dels infants i joves.

Els diversos sindicats fan una crida a la conscienciació de tota la comunitat educativa per tal de poder afegir-se a la reivindicació que va en benefici de tota la societat.

Per tot l’anterior, aquest dimecres 18 de gener el professorat d’aquest centre podrà exercir el dret a vaga. L’institut romandrà obert  i  es respectaran els serveis mínims. En tot moment els vostres fills i filles seran degudament atesos, però en aquelles matèries i nivells en que no hi hagi professor/a aniran al pati.

Les Roquetes (Sant Pere de Ribes), 16 de gener de 2017

Equip directiu.

Comunicat

A 22 de desembre de 2016, últim dia lectiu de l’any, es signa contracte de servei  de neteja i manteniment de l’Institut per a l’any 2017 amb la possibilitat de pròrroga d’un any, amb l’empresa  catalana GESMAN serveis de manteniment, S.L B64132855. amb seu a Vilanova i la Geltrú, Av. Països Catalans, núm. 18 Nau 48 del Polígon Industrial Torrent de Sta. Magdalena, per un import de 18.265,2023 € IVA inclòs.

La direcció