El passat dijous 15 de gener l’alumnat de 2n de batxillerat de Llengua i Cultura Gregues i Llatines II i Història de l’Art van visitar el Museu Dalí de Figueres i el jaciment arqueològic d’Empúries.
Al matí, van poder descobrir els racons surrealistes del Museu Dalí i van poder contemplar algunes de les obres originals de Salvador Dalí més famoses i representatives.
Un cop acabada l’activitat a Figueres, l’alumnat va traslladar-se a l’Escala per a la visita de la tarda: un passeig pel jaciment grecoromà d’Empúries. Una part de l’alumnat va encarregar-se de guiar el grup per les ruïnes gregues amb unes breus lectures explicatives del jaciment grec, el museu i la part de la ciutat romana, juntament amb el professorat acompanyant.
Ha estat una visita molt enriquidora i de ben segur que repetirem!

