Inici del programa TEI

TUTORIES ENTRE IGUALS

Som uns dels instituts de secundària que participem en el programa TEI (Tutoria entre Iguals) que es porta a terme en diferents centres educatius de Catalunya. Aquest programa promou i fomenta la convivència escolar, a més de prevenir l’assetjament escolar al centre. … Llegeix més»

Concurs de garlandes de nadal per a l’Associació CAVIGA

L’Eilyn Alvarenga i la Marina Coca, guanyadores del concurs de garlandes de nadal, han lliurat les garlandes seleccionades a l’Associació de Discapacitats Intel·lectuals CAVIGA de Viladecans. Els usuaris han rebut la donació des de la il·lusió i l’alegria (potenciada pel brilli-brilli), mostrant-se molt carinyosos.… Llegeix més»

Informe de preavaluació

Benvolgudes famílies,

Ja fa alguns cursos que a molts centres no es donen els butlletins d’avaluacions en paper, es fan arribar a l’alumnat i les seves famílies en format digital. A l’Institut Olímpia hem decidit també utilitzar els mitjans digitals per accedir als informes i contribuir… Llegeix més»

ELECCIONS CONSELL ESCOLAR

Aquest curs, seguint la normativa del Departament d’Educació, cal realitzar les eleccions per renovar el Consell Escolar de l’Institut. Aquesta actuació estava programada pel curs passat però, degut a la situació de pandèmia, es va posposar.
Per l’Institut és important la participació de tots/es en la… Llegeix més»