Felicitació de Nadal 2019

Benvolgut/da,
Estem a tocar de Nadal i volem compartir amb tots vosaltres la gran il·lusió que per tota la Comunitat Educativa de l’institut Olímpia representa l’arribada del nou any 2020.

Us fem arribar la felicitació que hem dissenyat per aquestes festes i aprofitem per desitjar-vos un Bon Nadal i un millor any… Llegeix més»

Tutorials IMT Lazarus Famílies

Aquest curs hem posat en marxa el control parental als dispositius de l’alumnat de 1r ESO amb IMT Lazarus,
Per tal de facilitar la seva configuració us facilitem els vídeos que us podem ajudar.
Canviar la Contrasenya

Activar/desactivar la connexió

Bloquejar pàgines web.

Obrir o tancar la càmera.

Programar tarees

Filtrat Personal

YOUTUBE:… Llegeix més»

TEI- Acte nomenaments Tutors TEI

El passat dijous 7 de novembre va tenir lloc la presentació i entrega del carnets dels tutors TEI, Tutoria Entre Iguals.
Vam marxar a Can Calderón on després d’un parlament institucional es va procedir a l’entrega del diploma de nomenament i carnet als tutors de 3r… Llegeix més»

Programa TEI. Activitat inicial “detectiu”

El dijous 24 d’octubre es va realitzar la primera trobada entre els alumnes de 1r amb els seus tutors de 3r.
Aquesta activitat consisteix en què l’alumnat tutor i tutoritzat es conegui una mica més i investigui coses l’un/a de l’altre/a.

Informació matrícula 1r d’ESO curs 2019-20

Matrícula 1r d’ESO. Curs 2019-20.
Dates de lliurament: del 20 al 26 de juny.
Matins: de dimarts a divendres de 9:00h a 10:30h i de 12:00h a 13:30h.
Tardes: Dimarts i dimecres de 15:30h a 17:30h.
Documentació que cal presentar:

• Justificant de pagament de 50 euros en concepte de material… Llegeix més»

Fira Educativa. La volta al món

Com ja sabeu els alumnes de les Escoles Amat Targa i Mediterrània tenen adscrit el nostre centre i de cara al proper curs segurament serán alumnes de 1r d’ESO. Així que aquest viatge està dirigit a ensenyar als propers alumnes de 1r d’ESO qui som, les nostres instal·lacions i com es treballa a l’Institut.

Els alumnes de 6è de primària es divideixen en grups. Aquest grups estan formats per alumnes de 6è de les 2 escoles i un alumne guia de 1r d’ESO del nostre Institut. Aquest alumne guia serà un voluntari de cada grup de treball.

Cada grup portarà el passaport confeccionat pels alumnes de 1r d’ESO (el passaport guanyador d’entre els 21 grups) i anirà viatjant pels diferents països que cada grup ha preparat. A cada país podran observar la informació bàsica, costums i tradicions al mural i al tríptic turístic que han preparat.

A més hauran de realitzar l’activitat que els alumnes de 1r hi explicaran i han preparat durant el projecte.

Així els alumnes viatjaran pel món coneixent diferents països i realitzant activitats interessants i divertides.

Enllaç vídeo.

Més informació a twitter @insolimpia