TRANSELVA

La TRANSELVA és un projecte pensat i organitzat pels instituts adherits al programa Escoles Verdes de la comarca de la Selva. S’havia de fer el passat 13 de maig, però degut a la meteorologia es van haver de canviar les dates pel 7 i 8 d’octubre.

Es tracta de fer un recorregut a peu  per camins rurals entre Sant Hilari Sacalm i Lloret de Mar,  amb la finalitat de:

– conèixer la diversitat de la comarca,
– observar  l’aprofitament dels recursos naturals i l’impacte humà,
– difondre per internet tan el patrimoni natural com el cultural i
– divulgar problemàtiques ambientals que cal corregir.

La ruta s’ha dividit en trams. Cada centre s’encarrega d’un tram, és a dir, de prepara la ruta, i la logística necessària.

S’ha utilitzat l’aplicació EDULOC per preparar escenaris per a cada tram. Aquests escenaris consisteixen en jocs i informacions sobre la vegetació entre altres activitats. Podeu trobar la informació cercant “transelva”.

Les trobades del professorat preparatòries de l’acció compten amb la coordinació La Tosca que és l’assessoria ambiental assignada pel Programa Escoles Verdes per a la formació en eduació ambiental i segueix la tasca iniciada a la comarca per l’Associació Les Guilleries.

Àlbum de fotos 1

Àlbum de fotos 2