TPV Escola

L’institut Vescomtat de Cabrera va incorporar l’ús del TPV Escola el curs 19-20 i actualment continua vigent el seu ús.

El TPV Escola és una plataforma que gestiona de forma àgil, senzilla i completa els pagaments de les famílies i les comunicacions via app mòbil, web i email. El sistema està pensat per alleugerir molt la tasca relativa al cobrament de qualsevol concepte (AFA, sortides, material, llibres, extraescolars, matrícules, etc.) i facilitar a les famílies els pagaments.

El pagament es basa en targeta de crèdit o dèbit. També serveixen les targetes de pre-pagament i s’ha incorporat als pagaments de TPV Escola la possibilitat de pagar amb Bizum. Us adjuntem un document on explica l’operativa de fer els pagaments amb Bizum, ja que funciona diferent de l’enviament de diners entre particulars.