Subscriu-te al nostre canal de
“Canal Institut Vescomtat de Cabrera”

GRUPS CONFINATS

Aquest curs celebrem els 25 anys de l’institut (1995-2020). La professora de visual i plàstica, Marina Carbonell, ha dissenyat el logo que podeu veure a la capçalera d’aquesta pàgina. Aquesta setmana iniciem les activitats per commemorar aquests 25 anys. Cada setmana us platejarem una pregunta sobre la història del nostre institut. Us animem a participar-hi!.

Setmana del 5 al 11 d’octubre

Aula Acollida curs 2008-09

INFORMACIONS

1 origami 1 euro

L’alumnat de primer d’ESO de Breda ha construït més de 600 grues de paper. Aquesta activitat solidària s’inclou dins el projecte creat per la Fundació Mútua General de Catalunya. Els diners són destinats a la Marató de TV3.

XVa Setmana de la Ciència

Programa d’activitats.
4t ESO, Visual i Plàstica, la IL·LUSTRACIÓ CIENTÍFICA. Exposició dels dibuixos realitzats. Activitat  STEAM.
Concurs de fotografia “Any internacional de la Sanitat Vegetal sostenible”. Publicació de les fotografies a INSTAGRAM amb els hashtags #setmanadelaciència2020 #sanitatvegetal #setcietec2020vescomtat. Activitat STEAM.
3r ESO, “Disseny del cartell de la XVa Setmana de la Ciència“, activitat de Visual i Plàstica. Activitat STEAM.
Xerrades per a tots els grups del centre sobre la COVID, tema central de la Marató TV3.
Xerrada-col·loqui amb el Dr. Salvador Macip, per a l’alumnat de Batxillerat. Vídeo de la xerrada.
Xocolatada Solidària amb la Marató de TV3.

Concurs fotografia “ANY INTERNACIONAL DE LA SANITAT VEGETAL SOSTENIBLE”

Participeu al concurs de fotografia de la Setmana de la ciència, podeu optar per fotografiar:

1. Plantes poc saludables
    Fotografies de plagues que ataquen les plantes, o que mostrin el perjudici causat.
  2. Plantes saludables: preservadors del l’aire, aliments i medi ambient
    Fotografies que capturin la bellesa natural de les plantes, i reflecteixin la seva importància com a font de l’aire que respirem, els nostres aliments i com a protectors del nostre medi ambient.