Disseny de la portada de l’agenda

El disseny de la portada de l’agenda d’aquesta curs ha estat creat per l’alumna Elisabet Carbonell. Ella mateixa us explica quin va ser el procés:

A final de curs, la professora de visual i plàstica Laura Feliz, ens va dir que havíem de fer un dibuix, el qual es presentaria per ser la portada de l’agenda del curs 2016-2017. Vaig estar tota aquella hora de classe pensant què podria fer, havia d’agradar als alumnes, i se’m va acudir fer un “collage” amb tot de dibuixos que agradessin o estiguessin relacionats  amb la nostra etapa de l’ESO.

Així que vaig començar a dibuixar petites coses. Hi vaig dedicar força temps, al final se’m va fer bastant llarg, perquè després de dibuixar-ho amb el llapis ho vaig repassar amb tinta negra.
Quan ho vaig tenir acabat, vaig pensar de deixar-ho en blanc i negre perquè així cadascú ho podria personalitzar pintant-ho com volgués.
Em va agradar molt quan em van dir que la portada de l’agenda havia agradat molt i en aquell moment vaig pensar en la frase que diu: “Tot esforç té una recompensa“.
Portada Agenda