Formació DUAL i EMPRESES

En el nostre centre oferim formació Dual en Elaboració de Productes Alimentaris des del curs 2014/2015. És un cicle formatiu de grau mig enfocat a formar els alumnes com a tècnics per elaborar tot tipus de productes alimentaris. Els nostres alumnes reben una part de la formació al centre a través de classes teòriques, pràctiques a la planta pilot i pràctiques d’anàlisis d’aliments i control de qualitat. L’altre part de la formació la reben a les empreses a través de convenis de col·laboració. Aquesta col·laboració entre el centre i les empreses aporta un valor afegit molt important en la formació d’aquests futurs professionals. Aquests alumnes resulten ser un aprenents amb un alt grau de formació en la cultura i els processos de la pròpia empresa. A més a més, el grau d’inserció varia segons els anys però en el nostre centre es troba per sobre del 60% i els alumnes que no s’insereixen al món laboral és perquè segueixen estudiant.

A les empreses els hi oferim una atenció personalitzada i un acompanyament proper en tot el procés de formació dels alumnes. La comunicació i el treball conjunt amb el centre són fonamentals per aconseguir finalitzar amb èxit aquest procés de formació.

Estem a la vostra disposició pel que necessiteu.
Podeu contactar amb nosaltres a través del següent correu:
o trucant al centre 972864987.

Empreses col·laboradores: