Projecte Cambridge: Resultats juny 2016

Al mes de juliol vam rebre els resultats dels nostres alumnes del Projecte Cambridge. Passades les vacances, ens plau fer-los públics per mitjà de la nostra nova pàgina web. Tanmateix, aprofitem l’ocasió per felicitar els alumnes per l’obtenció dels títols desitjats. Des del departament d’anglès i coordinació del projecte, tot el nostre afecte i admiració envers l’esforç i la feina ben feta.

RESULTATS JUNY 2016

Aquests exàmens s’aproven a partir del 7. Els que ho fan amb notes entre el 7 i el 8,4 obtenen la titulació “PASS” (aprovat), els que aconsegueixen notes entre el 8,5 i el 8,9 “PASS WITH MERIT” i els que treuen entre el 9 i el 10 reben la qualificació “PASS WITH DISTINCTION”. Els resultats del passat 13 de juny van ser els següents:

 KET: els 12 alumnes de 2n d’ESO que vam presentar van aprovar tots, exceptuant una alumna.
 PET: els 12 alumnes de 3r i 4t d’ESO que vam presentar van aprovar tots, exceptuant un alumne.
 FIRST CERTIFICATE: dels 5 alumnes presentats van aprovar-ne 4.

Susanna Goy
Cap de departament Llengües Estrangeres