Projecte Cambridge. Lliurament de certificats.

logocambridgeschool

logocambridgecentre

El passat dilluns 19 de setembre, a les 18:00h, van tenir lloc dos esdeveniments importants relacionats amb el Projecte Cambridge. D’una banda, es va fer la cerimònia de lliurament de certificats als alumnes que van aprovar els exàmens el passat 11 de juny. De l’altra banda, es va fer seguidament la reunió informativa amb motiu de la preparació de l’alumnat per als exàmens oficials de Cambridge English.

La directora, Elena Herberg, va inaugurar la cerimònia. Tot seguit, la professora coordinadora del projecte, Susanna Goy, va adreçar-se als pares en català i va felicitar els seus alumnes en anglès. Després van pujar a l’escenari del gimnàs on van rebre els certificats. En acabar aquest acte, l’Anna Owsiany, com a responsable dels exàmens Cambridge, va explicar com es duria a terme el projecte aquest curs. El professor del departament d’idiomes Josep Iglesias també hi va col·laborar.

Des del departament de llengües estrangeres, ens sentim molt complaguts amb els resultats obtinguts. Seguirem treballant per ajudar el nostre alumnat a  millorar el seu nivell d’anglès. We appreciate your effort, boys and girls. Congratulations!

Susanna Goy
Cap de departament de llengües estrangeres

Àlbum de fotos de la cerimònia de lliurament de certificats