1 origami 1 euro

L’alumnat de primer d’ESO de Breda ha construït més de 600 grues de paper. Aquesta activitat solidària s’inclou dins el projecte creat per la Fundació Mútua General de Catalunya. Els diners són destinats a la Marató de TV3.

XVa Setmana de la Ciència

Programa d’activitats.
4t ESO, Visual i Plàstica, la IL·LUSTRACIÓ CIENTÍFICA. Exposició dels dibuixos realitzats. Activitat  STEAM.
Concurs de fotografia “Any internacional de la Sanitat Vegetal sostenible”. Publicació de les fotografies a INSTAGRAM amb els hashtags #setmanadelaciència2020 #sanitatvegetal #setcietec2020vescomtat. Activitat STEAM.
3r ESO, “Disseny del cartell de la XVa Setmana de la Ciència“, activitat de Visual i Plàstica. Activitat STEAM.
Xerrades per a tots els grups del centre sobre la COVID, tema central de la Marató TV3.
Xerrada-col·loqui amb el Dr. Salvador Macip, per a l’alumnat de Batxillerat. Vídeo de la xerrada.
Xocolatada Solidària amb la Marató de TV3.

Beques

Des de British American Institute ens posem en contacte amb vostès, un any més, per a oferir el programa d’any acadèmic als Estats Units per a alumnes de 4t d’ESO o batxillerat. Tornem a disposar de 25 places per al curs 2021-2022.
Som plenament conscients del moment complex… Llegeix més»