XVa Setmana de la Ciència

Programa d’activitats.
4t ESO, Visual i Plàstica, la IL·LUSTRACIÓ CIENTÍFICA. Exposició dels dibuixos realitzats. Activitat  STEAM.
Concurs de fotografia “Any internacional de la Sanitat Vegetal sostenible”. Publicació de les fotografies a INSTAGRAM amb els hashtags #setmanadelaciència2020 #sanitatvegetal #setcietec2020vescomtat. Activitat STEAM.
3r ESO, “Disseny del cartell de la XVa Setmana de la Ciència“, activitat de Visual i Plàstica. Activitat STEAM.
Xerrades per a tots els grups del centre sobre la COVID, tema central de la Marató TV3.
Xerrada-col·loqui amb el Dr. Salvador Macip, per a l’alumnat de Batxillerat. Vídeo de la xerrada.
Xocolatada Solidària amb la Marató de TV3.

1. Lluís Mollinas i Vancells

Els alumnes de 2n d’ESO hem treballat durant tota la setmana la figura del prolífic escriptor Isaac Asimov:
    Biografia i avenços del futur. Activitat: els alumnes han imaginat 3 avenços futurs per a 30-50 anys vista.
    Projecció de la pel·lícula Jo, robot, on hem vist les famoses 3 lleis de la robòtica del mateix Asimov
    Disseny d’un robot a partir dels 3 elements: sensors, control i actuadors
    A partir del llibre 100 preguntes bàsiques sobre la ciència, cada alumne n’ha escollit una i desenvolupat.