Visita d’en Roc Casagran

Els alumnes de 4t enguany han llegit la novel·la d’en Roca Casagran Ara que estem junts. A més d’emocionar-se amb aquest text que explica les peripècies de dos germans bessons al llarg de l’exili causat per la Guerra civil, el passat 8 d’abril van poder rebre la visita de l’autor, en Roc Casagran. Així, els alumnes van gaudir amb l’explicació que va fer sobre com va organitzar el llibre i quines motivacions i estímuls va tenir. També, al final de la sessió, van poder fer-li preguntes i conversar-hi distesament, tot un privilegi!