VISIONS DEL CONFINAMENT – VISUAL I PLÀSTICA

Us oferim les diferents propostes i visions de l’alumnat envers la situació excepcional que hem viscut i estem vivint.
Han nascut treballs molt interessants que han de servir per fer-nos reflexionar desde la visió més fresca i espontània dels i de les alumnes.

La proposta, amb procediment, tècnica i format lliures, tant físic com digital, era fer dos treballs gràfics on personalment, expressessin com han viscut una situació mai abans viscuda, tenint en compte dos nivells en els que investigar:
– Una vessant emocional personal
– Una vessant social molt influïda per la confrontació entre la informació oficial sobre aquest esdeveniment donada per part del govern i estaments oficials i la informació alternativa oferida per certes personalitats i col·lectius que amb molta valentia no han volgut ser submises i han declarat, malgrat la censura que han patit, el que ells créien que era la veritat del que ha passat i està passant.
Els resultats m’han sorprés molt gratament en general i hi ha hagut una implicació i expressió per part de l’alumnat extraordinària.
Espero que us agradi!

VISIONS DEL CONFINAMENT