Juga Verd Play (els valors també sumen en l’esport) a l’INEFC 1rESO

Us imagineu que en una competició esportiva el resultat final no sols depengués del marcador? Que en els partits es tinguessin en compte també els valors esportius? I no ja sols per part dels/de les jugadors/es! També per part d’entrenadors/es i fins i tot de les respectives aficions! Doncs és possible! I això es va posar de manifest en la trobada intercentres que vam realitzar el dimarts 7/3/23 amb l’alumnat de 1r d’ESO anomenada “Juga verd play!”. Cortesia de l’Institut Nacional d’Educació Física de Catalunya, que van cedir les seves instal·lacions per a l’ocasió, els nostres joves esportistes de 1r d’ESO van poder viure un matí ple de competicions i reptes esportius, tothora que van viure de primera mà la importància d’adquirir i posar en pràctica valors com el respecte, la col·laboració, el reconeixement, l’empatia…  L’organització va córrer a càrrec del Consell Esportiu del Baix Llobregat (CEBLLOB), conjuntament amb l’alumnat de cicles formatius de l’àmbit esportiu de l’Institut de Nàutica de Barcelona. Tots ells/es es van encarregar d’organitzar i dinamitzar un esdeveniment intercentres ple d’activitat física i valors esportius!

Retall de premsa de l’esdeveniment

Fotos de la jornada