Cursa contra la fam

El dia 28 d’abril, coincidint amb el dia de l’Educació Física al carrer (DEFC), es celebrarà en el nostre Centre el projecte de la “Cursa contra la Fam” de l’ONG Acció Contra La Fam. Aquesta cursa forma part del servei comunitari amb l’alumnat de l’optativa de 4t ESO d’Educació Física. Aquests alumnes s’encarregaran que la cursa sigui un esdeveniment i participi tot l’alumnat del centre, des de 1r ESO fins a 3r ESO.

L’objectiu de la cursa es recollir diners per a vèncer la desnutrició crònica que pateixen milions de nens i nenes arreu del món. A més, aquest any amb la COVID 19, ha deixat a moltes persones en situació de pobresa i risc d’exclusió i es calcula que es podria duplicar la fam crònica en el món.

El recorregut és urbà i senzill i començarà des de l’Institut, vorejant-lo amb una distància aproximada  de 1 km , sense desnivells destacables, tot i que s’han de pujar unes escales.

Cada alumne el realitzarà en relació al seu nivell de condició física, és a dir, en funció de les seves possibilitats. Per tant, el podran fer corrents, caminant i corrents o bé caminant. El més important és participar per a vèncer la desnutrició crònica i la fam al món.

Volem agraïr la col·laboració de “Caldo Aneto” perquè ha donat un obsequi a l’alumnat del centre per reconèixer el seu esforç

En el següent enllaç hi ha un recull de les fotografies de la jornada.

L’aportació econòmica que ha recollit l’alumnat ha estat: 262,01€.

Moltes gràcies a tothom!!!!

Des del centre ja s’ha facilitat l’aportació econòmica a “Acción contra el hambre”