Ajuts a alumnat amb necessitat específica de suport educatiu

Ajuts a alumnat amb necessitat específica de suport educatiu. Tota la informació en aquest ENLLAÇ

S’ha publicat:
Resolució per la qual es convoquen beques per a l’alumnat amb necessitats educatives específiques “NEE-Educació especial” per al curs 2022/2023 (BOE núm. 118, 18.05.2022).

Us recordem que les sol·licituds s’han de presentar telemàticament.

MOLT IMPORTANT – Aspectes a tenir en compte
1.-La beca ha d’estar gravada amb el nom i cognoms de l’alumne/a sol·licitant (no amb el nom del pare, mare o tutor legal) i que constin tots els membres de la unitat familiar.
2.-El correu electrònic de contacte que s’indiqui a la beca ha d’estar actiu i ser revisat periòdicament. En cas que l’adreça electrònica, no sigui de cap membre de la unitat familiar cal que la família (pare o mare) signi el full adjunt (sol·licitud autorització)
3.-L’alumne/a ha de ser titular del compte bancari on vulgui cobrar la beca, excepte en el cas de les beques NEE en que el centre pot ser autoritzat a cobrar-la (i en aquest cas, ha de venir l’apartat de la beca signat per la família).
4.-El termini finalitza el 30 de setembre de 2022