Tramesa de notes

Ahir vam enviar els butlletins de la 2a avaluació i, per culpa de la saturació de les xarxes, no han arribat a totes les famílies. Avui hem tornat a enviar-les: comprovi que han rebut el missatge amb el butlletí en pdf al correu i a l’app Alexia Família, al mur de novetats i a la fitxa de l’alumne/a, a “DOCUMENTS”.

En el cas que no hagin arribat, posin-se en contacte amb els tutors i tutores dels seus fills per correu electrònic i ells podran enviar els butlletins que faltin per pdf.

Divendres publicarem un llistat d’activitats per fer aquests dies, tot i que molts professors i professores ja estan en contacte amb l’alumnat a través del Correu, Classroom o YouTube  i  els estan guiant per treballar aquests dies de confinament, per tal que no perdin el fil.