Correu electrònic del centre: activació

Els tutors i tutores estan contactant amb les famílies dels nous alumnes per avançar l’accés de les famílies als seus comptes de correu electronic de l’institut, que és el primer pas per accedir després a la plataforma Alexia.

És un correu de Gmail amb l’extensió @instorrasibages.cat.

En aquest document hi ha les instruccions a seguir per activar l’usuari del correu electrònic i la d’Alexia.

En els propers dies, els usuaris que no hagin accedit a Alexia rebran un correu amb la credencial.

Tan bon punt activin el correu, hi trobaran les comunicacions referides a l’inici de curs.

Les famílies que ja utilitzaven el correu, però que han oblidat les contrasenyes, han de posar-se en contacte personalment amb els tutors i tutores (o es donaran contrasenyes de família a l’alumnat).