Convocatòria de vaga

El sindicat CGT i diverses organitzacions i moviments socials catalans han convocat una vaga el 27 de setembre del 2024. L’aturada és general, de treballadors i d’estudiants, en solidaritat amb el poble de Palestina i per reclamar que el Govern espanyol trenqui les relacions diplomàtiques i comercials amb Israel.

Els representants de l’alumnat dels diferents grups (de 3r d’ESO a 2n BTX) han comunicat a la Direcció la seva intenció de sumar-se a la convocatòria.

Us recordem que el protocol en cas de vaga d’alumnat és el següent:

  • Segons la llei d’Educació, l’alumnat de 1r i 2n d’ESO no es pot acollir a la vaga. De 3r d’ESO a 2n Batxillerat, l’alumnat que decideixi exercir el seu dret de vaga:
  • Haurà de portar un justificant de vaga signat per la família, ja que com qualsevol altra absència s’ha de justificar. Aquest justificant s’haurà de lliurar el dia següent al tutor/a.

Desconeixem el seguiment que tindrà aquesta vaga per part de l’alumnat i del professorat, però tal i com estableix l’ordre del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies i en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya es garanteixen els serveis essencials i es determinen els serveis mínims per atendre l’alumnat amb la màxima normalitat possible.

L’entrada i sortida de l’alumnat es farà per la porta central.

 

Desplaça cap amunt
Ves al contingut