Festes virtuals de graduació de 4t d’ESO i 2n de Batxillerat

L’estat d’alarma sanitària ens impedeix celebrar les tradicionals festes de graduació de 4t d’ESO i 2n de Batxillerat, i ens veiem obligats a posposar aquests actes fins que la situació ho permeti.

Però no volem que acabi el curs sense retre homenatge al nostre alumnat que acaba una etapa molt important de la seva vida i hem decidit que seria de manera virtual. La cita està oberta a tota la comunitat educativa: alumnat, famílies i personal del centre.

Tots dos actes seran celebrats divendres 19 de juny, i retransmesos en directe als enllaços següents:

Festa virtual de graduació de 4t d’ESO (promoció 2016-2020): d’11.00 a 12.00 hores

Festa virtual de graduació de 2n de Batxillerat (promoció 2018-2020): de 12.30 a 13.00

Per poder accedir, cal identificar-se amb un compte de correu de l’institut.

Tots hi esteu convidats: esperem la vostra assistència!