El Torras amb la Marató 2022 per la salut cardiovasculars

La Fundació Mútua General de Catalunya (MGC) donarà un euro a la Marató de TV3 per cada figura d’origami que els alumnes de centres educatius facin i volem sumar-nos a aquesta campanya.

La Marató és un projecte solidari impulsat per Televisió de Catalunya i la Fundació La Marató de TV3, enfocat a obtenir recursos econòmics per a la investigació científica de malalties que, ara per ara, no tenen curació definitiva. A més, fa una tasca divulgativa i de sensibilització sobre aquestes malalties que enguany parlarà sobre a la salut cardiovascular.

Esperem que tots els alumnes dediquin una miqueta del seu temps per elaborar aquest origami. Ens trobarem a les hores d’esbarjo a la Biblioteca,  la setmana del 28 de novembre al 2 de desembre i elaborarem un vídeo amb totes les grues per tal d’aconseguir aquesta donació.

Si voleu col·laborar, aquí teniu les instruccions per elaborar la grua.