Convocatòria de vaga

Benvolgudes famílies,

Alguns sindicats han convocat demà 28 d’octubre una vaga de funcionaris per protestar contra l’abús de temporalitat i reclamar més estabilitat laboral dels treballadors de l’Administració pública.

Ja que és una convocatòria per a treballadors públics, l’alumnat no pot adherir-se a la vaga i ha d’assistir al centre.

Alguns professors ens han comunicat la seva intenció de fer vaga i el centre no podrà garantir la prestació normal del servei educatiu. El centre romandrà obert i es garantirà el compliment dels serveis mínims, per tal que l’alumnat estigui atès durant tot l’horari lectiu.

Com a mesura especial i només demà, tot l’alumnat entrarà al centre la porta principal del centre (porta B).

L’equip directiu de l’Institut Torras i Bages