Comunicat d’inici del curs 2021-2022

Benvolgudes famílies,

Dilluns 13 de setembre comença . L’entrada serà esglaonada i l’alumnat de cada curs haurà d’entrar per la porta que li correspongui.

CURS HORA D’ENTRADA HORA DE SORTIDA
2n de Batxillerat

Porta B

8.30  15.00
1r de Batxillerat

Porta B

9.00  15.00
1r d’ESO

Porta A

9.30  12.30 – 13.00
2n d’ESO

Porta C

10.30
3r d’ESO

Porta C

12.00   14.30 – 15.00
4t d’ESO

Porta A

13.00

L’alumnat de l’ESO assistirà a la presentació del curs amb els tutors i tutores (aproximadament hi seran dues hores), amb l’hora d’esbarjo habitual (d’11.30 a 12).

Batxillerat començarà amb una sessió de tutoria i començarà les classes a partir de les 12 hores.

Dimecres 15 de setembre tot l’institut assistirà a les primeres sortides tutorials i de convivència.

1r d’ESO: Ruta pels volcans de la Garrotxa

2n d’ESO: Ruta turística a Girona

3r d’ESO i Aula oberta: Activitats aquàtiques a Montgat

4t d’ESO: Jardins Artigas i les Fonts del Llobregat

1r de Batxillerat:  Les dones de la Barcelona rebel (ruta guiada)

2n de Batxillerat: El refugi antiaeri de la plaça del Diamant

Aquestes sortides estan subvencionades i volem que tothom hi participi, ja que qualsevol sortida que organitzi el centre és considerada una activitat curricular.

El dia 14 s’haurà de portar sense falta,  l’autorització signada que els tutors i tutores entregaran dilluns. Només podran marxar aquells alumnes amb autorització signada per la família.

La comunicació amb les famílies continua un dels punts més importants del nostre projecte educatiu, així que els demanem que sempre tinguin actius els mitjans de comunicació amb el centre: el compte de correu Gmail de famílies de l’institut i la plataforma Alexia. Cal que totes les famílies els mantinguin actius durant tot el curs, que els consultin amb regularitat i que es posin en contacte amb els tutors en cas que oblidin les contrasenyes o els ajudin a posar-los en marxa, en cas que no hi hagin entrat mai o hi tinguin algun problema de connexió.

Durant el curs seguirem els protocols sanitaris marcats pel Govern (mascareta, distància i neteja de mans) i els recordem la importància de la vacunació contra la COVID-19 per tal d’evitar al màxim els confinaments, ja que l’alumnat no vacunat haurà de confinar-se en cas de contactes amb positius.

Comencem el curs 2021-2022 amb moltes ganes que aquest sigui un curs ben especial per a tothom. Benvingudes i benvinguts al Torras!

Equip directiu