Comença la tercera avaluació

Com ja hem comunicat a les famílies, a partir d’avui, 14 d’abril comença la tercera avaluació. La situació excepcional que estem vivint ens fa haver de treballar des de casa, tant  alumnat com a professorat, i demanem a les famílies que animin els seus fills i filles a mantenir les rutines i un ritme de treball regular.

Seguint les indicacions del departament, seguirem enviant cada 15 dies, sempre en divendres, les activitats previstes per a les dues següents setmanes (la propera tramesa serà divendres 17). Les rebran al correu electrònic i es penjaran a la pàgina web.

A més, el professorat realitzarà classes online, per tal de controlar l’assistència virtual i la participació de l’alumnat. El professorat veurà com a mínim una classe online a la setmana, i la resta d’hores es destinaran a la realitzacions de les tasques encomanades i el professorat estarà disponible per a la resolució de dubtes i correcció dels exercicis. Les hores destinades a les classes online seran les hores habituals en què s’impartien les diferents matèries, i l’alumnat rebrà amb antelació la invitació per participar a l’activitat en directe.

➡ La majoria de les famílies i de l’alumnat tenen al dia els comptes de l’institut, però encara en queden molts que no tenen els comptes activats i no s’han posat en contacte amb el centre per regularitzar l’ús de les xarxes del centre (el nostre correu gmail i Alexia). Si us plau, qui encara no les utilitzi , que escrigui al més aviat possible a coordinacioactivitats@instorrasibages.cat per tal de solucionar-ho. Cal que qui es posi en contacte amb nosaltres sigui el pare o mare i que s’identifiqui (nom, cognoms i document d’identitat) i indiqui de quin alumne/a és el progenitor/a.