Festa cloenda del projecte Move in

Finalitza la segona edició del programa MOVE IN, impartit per EDUVIC SPORT al nostre institut amb una festa de cloenda per agrair els alumnes de 1r i  3r d’ESO que hi han participat, convidant-los a gaudir d’una diada festiva per celebrar tot allò que han après i experimentat durant aquesta edició. La cita serà el proper dilluns 3 d’octubre de 15.00 a 17.45 hores al nostre institut.

Hi haurà piscolabis, activitats, jocs i un photocall/videocall on poder resumir, amb una paraula o petita frase, què ha significat per a cadascun de vosaltres participar en el programa. Aquells que participin en el videocall, participaran en el SORTEIG d’un pack escolar i d’una samarreta del Girona FC signada per Pablo Moreno, actual jugador del Manchester City i jugador del Girona durant la temporada 21/22. També apareixeran a l’orla que es farà arribar als instituts participants com a record de la jornada.

Es comptarà amb la presència d’Òscar Negredo, coordinador del Servei de Mediació Comunitària i del Servei de Suport a les Comunitats de l’Hospitalet de Llobregat; Adela Camí, directora general de la cooperativa d’iniciativa social sense afany de lucre EDUVIC; representants dels instituts  Rubió i Ors Torras i Bages Jordi Serra, coordinador general Move IN Involved·Sport d’EDUVIC.

Us hi esperem!