Beques per a ensenyaments postobligatoris (curs 2023-2024)

Ja és oberta la convocatòria de beques per al curs 2023-2024 per a ensenyaments postobligatoris i superiors que convoca el Ministeri d’Educació i Formació Professional. El termini d’entrega de sol·licituds és del 27 de març fins al 17 de maig, ambdós inclosos.

Qui la pot demanar?

Els estudiants dels ensenyaments postobligatoris i superiors no universitaris de:

• Primers i segons cursos de batxillerat
  • Formació professional de grau mitjà i de grau superior
  • Ensenyaments artístics professionals
  • Ensenyaments esportius
  • Ensenyaments artístics superiors
  • Estudis d’idiomes en escoles oficials (inclosa la modalitat a distància)
  • Cicles formatius de grau bàsic
  • NOVETAT: Estudis universitaris

Important: Encara no es tenen clars els estudis que es cursaran igualment, cal fer la sol·licitud de beca dins del termini indicant quins estudis es creu que es faran.

Passos a seguir:

Els alumnes que vulguin demanar beques ho han de fer a través d’internet seguint les següents instruccions:

1. ESTUDIS POSTOBLIGATORIS NO UNIVERSITARIS: Entrar a ‘enllaç del Departament d’Educació a l’enllaç del Ministeri
  2. ESTUDIS POSTOBLIGATORIS UNIVERSITARIS: Entrar a l’enllaç del Ministeri
  3. Llegir bé els requisits .
  4. Fer la sol·licitud.