Sota el lema ‘Emergència climàtica’ el passat divendres 27 de setembre es van fer un seguit d’actuacions en l’àmbit internacional per reclamar que es freni el canvi climàtic, a les quals el nostre Institut també es va sumar amb diferents activitats.
Les actuacions van estar impulsades per Fridays for Future, una plataforma internacional que ja fa setmanes que es mobilitza per conscienciar-nos de l’emergència climàtica en la qual ens trobem i de la necessitat de protegir el medi ambient.
Els alumnes i professors de l’Institut de Torrelles es van sumar a la iniciativa de portar una samarreta verda, també van elaborar banderoles amb missatges que posteriorment van portar a l’acte que es va celebrar a la Plaça de l’Ajuntament de Torrelles i en el que van participar tots els centres educatius del municipi.
Per últim, alguns dels alumnes van elaborar un seguit de vídeos amb la intenció de conscienciar-nos d’aquest problema i de les accions que podem dur a terme des dels centres educatius.
Podeu clicar a les imatges per visualitzar les fotos i vídeos de la jornada.
També us deixem un Vídeo Resum de la Jornada elaborat pel professor Joan Yélamos











