Premis als Jocs Florals del Districte

Enhorabona als nostres dos alumnes que han guanyat un primer premi en l’edició dels Jocs Florals del Districte de Sants-Montjuïc!

En la categoria de treballs en prosa per a alumnes de segon cicle d’ESO, ha resultat guanyadora l’alumna de 4t Irene Gelabert, amb el text titulat El meu clot, una magnífica descripció elegíaca del seu poble d’origen, que destaca i sorprèn per la seva sensibilitat.

I en la categoria de prosa per a alumnes de batxillerat el guanyador ha estat l’alumne de primer Guillem Bas, amb un text titulat Odio la filosofia, una reflexió crítica molt intel·ligent sobre algunes de les insuficiènces del sistema educatiu.

Tots dos treballs participaran en el certamen de la ciutat de Barcelona. Molta sort!

finañ